Online markedsføring – Annoncering på Facebook, Instagram og Google

Med annoncering kan vi sammen øge din bundlinje

Når det kommer til annoncering, kører jeg efter princippet no cure, no pay. Tjener din forretning ikke penge på min service, er den ganske gratis!

Jeg hjælper ikke hvilken som helst virksomhed med annoncering, men kun dem jeg kan se potientiale i. Vil du vide mere, er du meget velkommen til at kontakte mig.

Bliv kontaktet

Fuld gennemsigtighed og indsigt i processen

Annoncering på Facebook, Instagram og/eller Google er en god investering, og det er ikke urealistisk at nå en ROAS (return on ad spend) på 5x-10x, eller endda endnu højere. Med andre ord vil det sige, at pengene du smider i annoncering, kan komme over 5 gange igen i form af omsætning.

Google Ads

Google Ads

Mangler vi noget, søger de fleste af os efter det på Google. Vi har altså et behov, og opsøger derfor et bestemt produkt. Derfor er Google Ads en ret effektiv markedsføringskanal, da kunderne i forvejen har tegnebogen halvt oppe af lommen. Annoncering på Google er altså med til at trække (pull) sin målgruppe i sin retning.

Facebook Annoncering

Facebook Ads

Med Facebook Ads skaber man en interesse for sit produkt, og skubber (push) derfor sit produkt ud til kunderne. Man er altså ikke begrænset af den mængde som efterspørger sit produkt, når man selv skaber efterspørgslen. Facebook ved en masse om brugerne. Derfor har man en masse data at målrette sine annoncer på baggrund af, hvilket gør det nemmere at ramme sin målgruppe mere præcist.

Instagram Annoncering

Instagram Ads

Da Instagram er ejet af Facebook, foregår Instagram Annoncering på samme administrative platform som Facebook Annoncering. Instagram er for alvor gået hen og blevet et effektivt medie for annoncering, og er i særdeleshed oplagt til branding. Derfor bør du være på Instagram, hvis din målgruppe også er det.

E-mail markedsføring

Email markedsføring

E-mail markedsføring er en af de mest effektive kanaler at markedsføre sig på. Med e-mail markedsføring, rammer vi kunderne i bunden af salgstragten. Det er altså dem som allerede har købt, eller som minimum vist interesse. Med et automatisk flow af e-mails, kan dine emails skaffe dig omsætning - selv når du sover!

Skal vi i gang?



Daniel har bygget min drømmehjemmeside!

Jeg er indehaver af et nystartet, nytænkende og meget moderne blomsterværksted. Så jeg er meget visuel, og meget kræsen. Daniel har muligvis måtte lave 100 ændringer undervejs, men uden at rynke det mindste på næsen. Min hjemmeside har på under et døgn haft 3.350 visninger, og de første bestillinger tikkede hurtigt ind. Både layout og teknik spiller. Så mine aller varmeste anbefalinger sender jeg videre til Daniel og DBNWeb.

- Camilla

Teknisk viden bag online markedsføring

Da jeg kender til det tekniske ved din hjemmeside, kender jeg også til de tricks der øger din konverteringsrate. Det er nemlig ikke annonceringen alene, som afgører din konverteringsrate. Med andre ord, så ved jeg hvad der skal til for at få flere besøgende til at foretage et køb, eller foretage en henvendelse på din hjemmeside. Den tekniske viden, bruger jeg også i forbindelse med sporing af markedsføringens værdi. Det er nemlig super vigtigt, at vi kan se præcist hvad hver en krone bliver brugt til. Derved kan vi sikre os, at markedsføringen skaber værdi for din forretning.

 

E-mail markedsføring – sælg på autopilot

Da jeg første gang stiftede bekendskab med e-mail markedsføring, var jeg lige fyldt 13 år – ja, den er god nok. Det var mit første fritidsjob, og siden da har jeg lært af de bedste på området. De relative mange års erfaring med e-mail markedsføring, har gjort at jeg kender til den (simple) psykologi bag at sælge med e-mail markedsføring, men som rigtig mange ikke benytter sig af. Det er en skam, for i e-mail markedsføring ligger der sig et stort potentiale for øget omsætning, og med e-mail markedsføring kan du sælge 24 timer i døgnet.

E-mail markedsføring er ligesom de andre nævnte, ikke en markedsføringskanal man kan få succes med, hvis ikke man har teknisk snilde. Hvor mange tilmeldinger til dit nyhedsbrev du får, afhænger i særdeleshed af hvordan din tilmeldingsformular præsenteres på din hjemmeside, samt hvad du giver i bytte for folks e-mailadresser.

Som du måske ved, så er reglerne om e-mail markedsføring ret kringlet. Der er regler for hvad du skal have med i dine nyhedsbreve, men også hvordan din tilmeldingsformular skal se ud. Alt det tager jeg naturligvis også højde for, når jeg hjælper dig med e-mail markedsføring.

 

Online markedsføring med Google Annoncering

Google Annoncering er en meget effektiv markedsføringskanal, når vi snakker online markedsføring. En af fordelene ved Google Annoncering er, at du kun betaler per klik på dine annoncer. Kunsten inden for Google Annoncering er derfor, at få de rigtige personer til at klikke på dine annoncer. Derved stiger din konverteringsrate, og din CPC (cost per click) falder.

 

Dedikeret konsulent inden for online markedsføring

Når jeg hjælper virksomheder med online markedsføring, kører jeg efter princippet no cure no pay. Det vil sige, at hvis ikke jeg leverer resultater som gør markedsføringen profitabel, er min tid gratis.

For at kunne afgøre om markedsføringen er profitabel for dig, tager vi en snak om dit budget, og din dækningsgrad, sådan vi har nogle parametre at arbejde ud fra. Derudover får du fuld indblik i processen, da vi månedligt gennemgår resultaterne for måneden. Jeg tager nemlig noter hver hver uge der er gået, for hele tiden at have fokus på resultaterne, og hvordan de kan gøres endnu bedre.